poniedziałek, 12 listopada 2012

Stylizacja na konkurs Nivea

Cześć :)
Dawno mnie tutaj nie było, niestety ostatnio doskwierał mi brak czasu, ale mam nadzieję, że w kolejnych dniach będzie lepiej i coś nowego pojawi się na blogu.
Dzisiejszy post to stylizacja na konkurs Nivea, w którym można wygrać spotkanie z Gokiem Wanem (co niestety raczej już się nie uda), ale również bony na zakupy do Orsay.
Założeniem była biało- czarna stylizacja z przyjaciółką. Ja postawiłam na zestaw dość prosty, ale elegancki- koszula z kokardą na ramieniu (co niestety niezbyt dobrze widać na zdjęciach), białe spodnie i czarne czółenka na niezbyt wysokim obcasie. Zestaw Mileny jest bardziej codzienny- w sam raz na zakupy z przyjaciółką, imprezę czy spotkanie w gronie znajomych.

Mam nadzieję, że stylizacja się spodoba, a jeśli tak to bardzo prosimy o głosy za pośrednictwem facebooka pod tym linkiem:KONKURS NIVEA 
Uwaga- aby polubić zdjęcie trzeba wcześniej polubić stronę NIVEA i dopiero wówczas możliwe jest głosowanie.
Z góry dziękujemy! :)








2 komentarze: